Календар
Календар – гледате го ежедневно, ползвате го постоянно. Времето за подновяването им настъпва бавно, но сигурно. Естеството на всеки календар е такова – кратък (12-месечен) експлоатационен период, различни размери, вариации в пространственото им разположение и т.н. Какво имаме предвид: той може да бъде настолен-тип „пирамида“, може да бъде стенен календар – едносекционен, трисекционен, еднолистов и/-ли многолистов, както и детски такъв. Може да сте привърженици на джобния календар или календар-визитка – за нас е без значение.
Единственото, което има значение, е безупречното качество и цените без конкуренция. А за да Ви ги предложим, ние даваме всичко от себе си – време, усилия, внимание и креативна мисъл. В съчетание с някой ключови моменти, за които ще говорим малко по-нататък, Вашият бизнес може високоскоростно да стане процъфтяващ и доходоносен. Всички календари, в които инвестирате, могат да изиграят благоприятно въздействие върху имиджа Ви – Вашия и този на фирмата Ви. Ако не сте търговец, а желаете красиви календари, които да красят дома Ви или този на близките Ви, можете да си позволите ограничен тираж.
Имайте предвид няколко важни момента:
- При поръчката на календар за Ваши близки помислете за техните вкусове, не се ръководете по личните си предпочитания;
- Ако желаете просто да зарадвате роднини, инвестирайте повече средства в по-малко на брой календари, но в по-луксозни такива;
- Ако стремежът Ви е насочен към клиентите – настоящи и бъдещи – не продавайте (макар че също е вариант), а подарявайте календари. Това говори, че ги цените високо, че не жалите средства и мислите за тях;
- При поръчка на календар в по-големи тиражи предвиждайте по-дълги срокове за нейното изпълнение. Обикновено в България пазаруването преди Коледа и Нова година става в последния момент, но съществува една група от хора, която е Вашата мишена. Тази група се застрахова по-отрано и прави заявки, голям процент от които са онлайн. Когато психически се подготвите и стартирате кампания за продажба на календари за следващата година, Вие обхващате и двете посочени групи.
- Ако Вашият календар бъде достъпен седмица преди Коледа и/-ли Нова година, не очаквайте големи продажби. Постарайте се да ги изложите на пазара (и онлайн) поне от средата на м. ноември.
- За тези от Вас, които оперират в областта на връзките с обществеността, маркетинга и рекламата, имаме един съвет – Вашият рекламен календар е един перфектен начин, с който да напомняте на клиентите си за Вашите услуги! Същото се отнася и за собствениците на заведения – ресторанти, механи, дискотеки, кафенета и др., както и за хотелите и големите вериги от магазини. На практика няма област, която да не може да бъде обхваната и промотирана посредством уникални календари!
- Наблегнете върху позиционирането на марката, логото, адреса и контактите Ви. Нека те да бъдат на място, което ще привлича повече погледи; Не забравяйте, че всеки календар е своеобразно рекламно средство, носител на идеята и бизнес целите Ви!
По случай края на старата и настъпването на новата година ние имаме специални предложения за вас и Вашия календар. Повече информация по въпроса можете да получите, като се свържете с нас през контактната форма!
Изводи:
- Колкото по-скоро заявите идея/идеи за дизайн на Вашите оригинални календари, толкова по-голяма е вероятността да обхванете както хората, които пазаруват в последния момент, така и тези, които се застраховат отрано;
- Помислете и изберете какъв тип календар е най-подходящият за Вас: работен календар, детски, настолен календар, визитка-календар, настолен календар-бележник, 12-листов календар, 12+1 листа календар, едносекционен или многосекционен и т.н.;
- Съчетайте иновативна мисъл, творчески подход и технологична изработка от най-ново поколение – или просто се обадете на нас и ние ще го свършим вместо Вас!
Централен офис
Телефон: +35924268995
Email: office@superprint.bg
Маршрут